فروشگاهايستگاه آگهيفروشندگانفروشگاه شارژ آنلاینتبادل لینکدرباره ماتماس با مامديريت سايت
بازاریابی و تجارت اصولی در اینترنت سایت درآمدزا و افزایش بازدید، مطمئن با سابقه طولانی

محصولات دلخواه خود را با اطمينان صد در صد از ما خريداري کنيد. همچنين از فروشگاه کارت شارژ جورواجور، شارژ مورد نياز همراه اول، ايرانسل، تاليا و رايتل خود را براحتي تهيه نماييد فروشگاه کارت شارژ جورواجور در خدمت بازديدکنندگان محترم مي باشد. در کمتر از 1 دقيقه شارژ مورد نظر خود را بر روي تلفن همراه و يا ايمل خود دريافت نماييد.


 
دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی بهمراه چکیده 7405
قیمت: 80,000 ریال
دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی بهمراه چکیده


دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی بهمراه چکیده
«چکیده»
برنامه درسی عبارتست از محتوا و جریان رسمی و غیر رسمی که از طریق آن، یادگیرندگان تحت نظارت مدرسه، معلومات و شیوه درک و فهم را به دست می‌آورند. رویکردهای برنامه ی درسی منعکس کننده ی نحوه ی برخورد و نقطه نظرات فرد نسبت به برنامه درسی است این رویکردها به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. (1). رویکردهای علمی و فنی (2). رویکردهای غیر علمی و غیر فنی. رویکردهای علمی و فنی شامل گرایشهای چون؛ گرایش رفتاری، مدیریتی، سیستمی و علمی می‌باشد و رویکردهای غیر علمی و غیر فنی شامل گرایشهایی چون؛ گرایش بازسازان مفهومی و گرایش انسان گرا.

«مقدمه»
امروزه فهم و درک در مورد تحولات آموزش و پرورش در سراسر جهان، می‌تواند راه گشای کشورها برای دسترسی به تعلیم و تربیت مناسب باشد. برای نمونه، برنامه درسی در طول تاریخ کوتاه خود، تغییر و تحولات بسیاری را پذیرا بوده است. تا اوایل قرن بیستم، مفهوم برنامه درسی از پارچوب سنتی و محدود خود، که تنها به موضوع درسی محدود می‌شود؛ فراتر نمی رفت.

«مفهوم برنامه درسی»
کلمه ی برنامه درسی، معدل واژه انگلیسی «curriculum»، که این واژه ریشه لاستین دارد و به معنی «فاصله و مقدار راهی است که باید طی شود تا فرد به هدف خود برسد». رونالددال در تعریف برنامه ی درسی اشاره می‌کند که «برنامه درسی عبارتست از محتوا و جریان رسمی و غیر رسمی که از طریق آن، یادگیرندگان تحت نظارت مدرسه، معلومات و شیوه درک و فهم را به دست می‌آورند، یا مهارتها را فرد می‌گیرند و یا نگرش و ارزش گذاری یا نظام ارزشی خود را تغییر می‌دهند». همجنین او می نویسد: «هر مدرسه دارای یک برنامه ی درسی طراحی شده و رسمی، و یک برنامه درسی طراحی نشده، غیر رسمی و پنهان است.

«رویکردها و گرایشهای برنامه ی درسی»:
رویکرد برنامه ی درسی (curriculum Approach) منعکس کننده نحوه ی برخورد و نقطه نظرات فرد نسبت به برنامه ی درسی، مدرسه و جامعه است و رویکردهای برنامه ی درسی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند:
1-رویکرد های علمی و فنی (Technical and scientific)
2- رویکردهای غیر علمی- غیر فنی (Nontechnial and Nonscientific)

«اصول برنامه ی درسی مبتنی بر مفاهیم»
1)برنامه درسی دربرگیرنده همه تجربیات آموزشی می‌باشد که در مدرسه عهده دار آن است.
2) برنامه ی درسی با تجربیات کودکان بیشتر مربوط است تا بر طرح های درسی معلمان یا کتابهای درسی.
3) برنامه ی درسی، فراتر از محتوای آموزشی است و تنها محتوا که برنامه درسی را می سازد.


برای مشاهده کامل این تحقیق لطفا آنرا خریداری نمائید.

محصول
دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی بهمراه چکیده
تاریخ ثبت
1392/5/19
تاریخ به روز رسانی
1392/7/11
قیمت
80,000 ریال
فروشنده

سفارش محصول                سوال از فروشنده




اشتراک گذاری این مطلب در لینکدین  اشتراک گذاری این مطلب در فیس بوک  اشتراک گذاری این مطلب در تویتر  اشتراک گذاری این مطلب در کلوب  اشتراک گذاری این مطلب در گوگل بوک مارک  اشتراک گذاری این مطلب در یاهو  اشتراک گذاری این مطلب در گوگل پلاس وان  ارسال این مطلب به ایمیل دوستان  محبوب کن - فیس نما

 

 

سایر محصولات این گروه

 

 

©1395 jorvajoor.ir  

بازدید: 1,420,088

Version11

Designer