فروشگاهايستگاه آگهيفروشندگانفروشگاه شارژ آنلاینتبادل لینکدرباره ماتماس با مامديريت سايت
بازاریابی و تجارت اصولی در اینترنت سایت درآمدزا و افزایش بازدید، مطمئن با سابقه طولانی

محصولات دلخواه خود را با اطمينان صد در صد از ما خريداري کنيد. همچنين از فروشگاه کارت شارژ جورواجور، شارژ مورد نياز همراه اول، ايرانسل، تاليا و رايتل خود را براحتي تهيه نماييد فروشگاه کارت شارژ جورواجور در خدمت بازديدکنندگان محترم مي باشد. در کمتر از 1 دقيقه شارژ مورد نظر خود را بر روي تلفن همراه و يا ايمل خود دريافت نماييد.


 
دانلود پایان نامه ی مدیریت جهانگردی 7184
قیمت: 50,000 ریال
دانلود پایان نامه ی مدیریت جهانگردی


دانلود پایان نامه ی مدیریت جهانگردی
این محصول شامل یک فایل ورد 32 صفحه ای می باشد.
موضوع : جایگاه ایران در گردشگری جهان
فهرست مطالب
مقدمه : جهانگردی در دین و تاریخ و صنعت توریسم
فصل اول : صنعت جهانگردی در ایران
شامل معرفی صنعت گردشگری + نمودار
انقلاب صنعتی
جایگاه ایران در صنعت گردشگری جهان
رده بندیهای جهانی +آمار و نمودار
فصل دوم:
عوامل و دلایل رکود گردشگری ایران
فصل سوم :راهکارهایی برای توسعه ی گردشگری ایران
فصل چهارم : نتیجه گیری
فهرست منابع:
- لومسون – لس ، بازاریابی گردشگری ، ترجمه محمد ابراهیم گوهریان ، تهران ، دفتر پژوهشهای فرهنگی ، 1380
- داس ویل –راجر ، مدیریت جهانگردی مبانی راهبردها وآثار – ترجمه محمد اعرابی ، تهران ، دفتر پژوهشهای فرهنگی ، 1379
- دیبایی پرویز ، شناخت جهانگردی ، تهران ، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی ، 1371
- جهانگردی در فقه و تمدن اسلامی / جمعی از نویسندگان مجله فقه ، قم ، مرکز چاپ نشر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ، 1385
- وای گی / چاک ، جهانگردی در چشم اندازی جامع ، ترجمه محمد اعرابی ، تهران – دفتر پژوهشهای فرهنگی ، 1380
- آرشیو ، روزنامه خراسان – 17 فروردین 1390
- آرشیو ، روزنامه قدس – 22 اردیبهشت 1390
- جمشیدیان مهدی و مهدی پور ، اکبر / مدیریت توریسم ، مانی ، 1382
- رضوانی علی اصغر ، محیط های روستایی و جهانگردی ، نشریه گردشگری ، شماره 5 و 1367
- ارمغان سیمین ، مدیریت توریسم و نقش آن در جغرافیا ، دانشگاه آزاد اسلامی ، 1386
- بول ، آدریان / اقتصاد سفر و جهانگردی ، ترجمه علی اعظم ، تهران ، موسسه فرهنگی آینده پویان تهران ، 1379
- جی ام ادینگتون / اکوتوریسم ، ترجمه اسماعیل کهرم ، تهران ، سازمان حفاظت محیط زیست ، 1376
1 . Annals Of Tourism Reserch
http ://www.elsevier.com
2. Tourism Industrises
www.tinet.ita.dec.go
چکیده :
امروزه تمامی کشورها در جستجوی برتری نسبت به جوامع دیگر هستند و تلاش می کند که این برتری را در تمامی عرصه ، از جمله اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی علمی و تکنولوژی به دست آورند .
اما چه ابزاری نیاز هست تا بتوان به این خواسته ها رسید ؟ این سوال همیشه در ذهن تمامی اندیشمندان و صاحب نظران بوده است . طبق تحقیقات انجام شده یکی از مهمترین ابزار ، صنعت خدماتی گردشگری می باشد ، که می تواند هر کشوری را به جایگاهی ویژه در جهان برساند . این صنعت که امروزه به عنوان بزرگترین صنعت در جهان معرفی شده است در برگیرنده اقتصاد بسیاری از کشورهاست . اکنون این سو?ال مطرح می شود که سهم کشور عزیزمان ایران از این صنعت به چه میزان است ؟ آیا ما توانسته ایم به آنچه که شایسته ی کشورمان هست دست یابیم ؟ چگونه می توانیم از این خوان گسترده به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم ، و هزاران پرسش دیگری که به دنبال پاسخی برای آن هستیم و خواهیم بود .
سعی کرده ایم که با مطالعات فراوان و تحقیقاتی نسبتا جامع پاسخ کاربردی برای این پرسشها بیابیم . اکنون با عبور از این پرسشها به مبحث جایگاه کشورمان در گردشگری جهان می رسیم .
کشوری که از نظر پتانسیل گردشگری در تمامی موارد و انواع گردشگری دارای مرتبه بالا در جهان می باشد . اما متا?سفانه با داشتن پتانسیل بالا هنوز نتوانستیم در بازارهای جهانی سهم در خور توجهی داشته باشیم ، که این نیز خود مستلزم توجه به عوامل بسیاری دارد .
در فصل اول پایان نامه ، کشور ایران و جوانب گردشگری این کشور باستانی را معرفی کرده ایم خصوصیات جغرافیایی و فرهنگی اقتصادی و تمامی پتانسیل های آن را توضیح داده ایم . در فصل دوم که با دید و بینش ذره بینی به دنبال عوامل و دلایل عقب ماندگی صنعت گردشگری در ایران با توجه به آمار و ارقامی که به ثبت رسیده است بوده ایم .
این دلایل و عوامل خود دارای سرمنشاء می باشد که باعث شده نتوانیم در این صنعت حرفی برای گفتن داشته باشیم .عوامل بسیاری است که می توانیم به اختصار نام ببریم ، عوامل سیاسی که به عنوان مهمترین دلیل عقب ماندگی این صنعت در کشورمان می باشد . این موضوع خود نیازمند توضیحات و تحقیقات بسیاری می باشد . از عوامل اجتماعی که به عنوان یکی دیگر از دلایل عقب افتادگی می توان نام برد ، عوامل فرهنگی و حتی تکنولوژی پایین در سطح کشور خود یکی از دلایل مهم وتاثیر گذار می باشد .
هنگامی که توانستیم دلایل عقب ماندگی را درک کنیم باید به دنبال راهکارهایی برای جبران آن ها باشیم که ما در فصل سوم به دنبال راهکارهای برای جبران آن ، باشیم که شاید حداقل بتوانیم مشکل هرچیز ناچیز در صنعت گردشگری کشورمان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم . در بخش چهارم در جستجوی نتیجه کاربردی و واقع گرا برای ارائه پاسخی برای تمامی سوالاتی که ذهنمان مطرح است بوده ایم . با نظر به اینکه این نوشته مورد لطف و توجه خوانندگان عزیز قرار گیرد

محصول
دانلود پایان نامه ی مدیریت جهانگردی
تاریخ ثبت
1392/4/18
تاریخ به روز رسانی
1392/7/29
قیمت
50,000 ریال
فروشنده

سفارش محصول                سوال از فروشنده




اشتراک گذاری این مطلب در لینکدین  اشتراک گذاری این مطلب در فیس بوک  اشتراک گذاری این مطلب در تویتر  اشتراک گذاری این مطلب در کلوب  اشتراک گذاری این مطلب در گوگل بوک مارک  اشتراک گذاری این مطلب در یاهو  اشتراک گذاری این مطلب در گوگل پلاس وان  ارسال این مطلب به ایمیل دوستان  محبوب کن - فیس نما

 

 

سایر محصولات این گروه

 

 

©1396 jorvajoor.ir  

بازدید: 1,759,101

Version11

Designer