مديريت ارتباط با مشتري در خدمات مالي
مديريت ارتباط با مشتري در خدمات مالي
قیمت: 160,000 ریال
خرید مديريت ارتباط با مشتري در خدمات مالي
مديريت ارتباط با مشتري در خدمات مالي
شرح محصول:
مديريت ارتباط با مشتريان، براي سازمان خيلي اهميت دارد. با مديريت ارتباط با مشتريان مي توان مشتريان فعلي را حفظ كرد و علاوه بر آن حتي مشتريان احتمالي را نيز بدست آورد.
در اين تحقيق نشان داده مي شود زماني كه اين چنين علمي وجود نداشت بسياري از سازمان ها و شركت ها، هنوز به اهميت مشتريان پي نبرده بودند.
حتي در اين مقاله به اهميت اين قضيه در كسب و كارهاي الكترونيكي نيز اشاره شده كه بايد با اين علم بتوانند دايره ارتباطات خود را با مشتريان گسترش دهند.
بانكداري اينترنتي جنبه ديگري از مديريت ارتباط با مشتري است كه در آن بانك ها و موسسات مالي سعي مي كنند كه در سايه اين چنين علمي، بهترين خدمات را به مشتريان ارائه دهند.
مديريت ارتباط با مشتري مزايايي دارد كه هر شركتي وقتي به آن مزايا پي برد به طور يقين از اين نرم افزار و روش ارتباطي با مشتريان سود خواهد جست.
 

اين مقاله در یک فایل MS WORD و در 20 صفحه تنظيم شده و شامل بخش هاي ذيل است:

مقدمه
كسب و كار الكترونيكي
اكوسيستم كسب و كار جديد
كاهش هزينه كسب و كار
خدمات باكيفيت
مشكلات كمتر
دسترسي بين المللي
چالش برندها
كالاها و خدمات متمركز و غيرمتمركز
جابجايي مكاني
افزايش قدرت خريد مشتري
مديريت رسانه
تضاد رسانه اي
يكپارچگي رسانه
مهم ترين ويژگي هاي ارتباط با مشتري
مديريت ارتباطات
مديريت موسسه
نتايج

محصول
مديريت ارتباط با مشتري در خدمات مالي
تاریخ ثبت
1397/4/7
تاریخ به روز رسانی
1397/4/19
قیمت
160,000 ریال
فروشنده

خرید مديريت ارتباط با مشتري در خدمات مالي سوال از فروشنده



 

سایر محصولات این گروه